dinsdag 14 april 2015

UFO's, ja echt waar ;)


Bij mij thuis zijn heel veel UFO's te zien! Echt waar! ;)
Ik denk bij heel veel creatievelingen onder ons wel als ik dat zo om mij heen hoor en zie.... En neeeee ik ben niet gek geworden, gewoon echt UFO's! Oké dan wel: UnFinished Objects, voor diegenen die het niet gelijk wisten... ;)
Soms vind ik ergens een tasje of mandje en denk ik 'ohw ja, das waar ook, daar was ik ook ooit mee begonnen....' 
Hier een greep uit mijn UFO's en dan heb ik het alleen maar over haakwerk en dit is niet alles, ik berg het soms ook gewoon tè goed op en ik heb nog andere hobby's ook.
Sommige projectjes liggen er echt al schandalig lang, dan begin ik weer aan hele andere dingen, gewoon omdat ik die op dat moment nèt iets leuker vind, of toepasselijker voor het seizoen, of als cadeautje nodig heb, of omdat ik het dus tè goed opgeborgen had... Ach redenen genoeg. Maar nu spreek ik met mezelf af dat ik eerst minimaal 2 dingen afmaak vóór ik aan maximaal 1 nieuw project mag beginnen. Goede deal dacht ik zelf.
Wordt vervolgd dus! ;p

At my home you can see many UFO's! Really! I think you can see them by many creative persons... And noooooo, I'm not getting crazy ;)
Allright, I've to confess: UnFinished Objects, for those who didn't knew immediately ;)
Sometimes I discover a bag or a basket with some forgotten work in it!
You can see some of my crochet UFO's here, my other hobby's are not included in this picture.
Some of my crochet projects are unfinished for too long, I start new projects in the meantime, just because I think something else is nicer for that moment, or I need it as a present, or I put it away too well so I can't find it.
Reasons enough as you can see. But now I made the arrangement with myself to finish 2 UFO's first before starting 1 new project.
Will be continued ;p

1 opmerking:

  1. Hoi, ik heb je genomineerd voor de Liebster award. Kijk gauw op m'n blog.
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen