zaterdag 11 april 2015

Omslagdoek


Vandaag de laatste hand gelegd aan mijn nieuwe omslagdoek.
De omslagdoek is gehaakt met Fenna van de Wibra op haaknaald 5, deels volgens een patroon en deels naar eigen idee. 
Heerlijk nu met dit weer in Nederland en straks op zwoele zomeravonden :)

I finished my new shawl today. This shawl is crocheted with Fenna on needle nr 5, partly according to a pattern and partly to my own idea. I love it with this weather in Holland now and soon at sweet summer nights :)

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi: mooie warme kleuren en lekker groot :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Angélique :)
      En ik ben zelf erg lang dus vandaar een grote omslagdoek :D Anders vind ik het er zo sneu uitzien hihi
      Fijne zondag.
      Groetjes, Wendy

      Verwijderen
  2. What a beautiful blog !
    I ♥ this scarf, the colors are really very very beautiful.
    Greetings from Austria,
    Fräulein KidsliKids
    (Sabine)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you Sabine ;) Welcome to my blog, hope you enjoy here :D
    Have a nice day!
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig ! Mooie kleuren. Altijd leuk om te dragen op frissere momenten en natuurlijk om eens lekker gezellig in weg te kruipen op de bank :-)

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Tinne ;) Ja idd ik ben een koukleum dus hij wordt nu al veel gebruikt ;D Heerlijk!
      Fijne dag.
      Groetjes, Wendy

      Verwijderen
  5. Heel mooi!Ik heb daar een poncho mee gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen