woensdag 14 november 2018

Yay!


Vanaf nu ben ik te vinden op mijn eigen site!

Na lang wikken en wegen heb ik besloten mijn oude blog via blogger te stoppen en over te stappen op wordpress. Om verschillende redenen. Daar zal ik jullie niet mee lastig vallen ;) Dit is mijn laatste post die ik hier via blogger post. Alle berichten uit blogger zijn ook overgeheveld naar mijn nieuwe site. Natuurlijk zijn jullie van harte welkom op mijn nieuwe site en hoop ik iedereen daar als nieuwe volgers te mogen ontmoeten.

Veel liefs en bedankt voor jullie superleuke en lieve reacties altijd hier.
xxx Wendy

3 opmerkingen:

  1. Heel veel succes!!
    Als het goed is ben ik je gaan volgen op je nieuwe site.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dus Gijs is ook mee naar je nieuwe blogplek? :)
    ik blijf je wel volgen, waar dan ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je met een nieuwe website verder gaat Wendy. We blijven je volgen hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen