dinsdag 3 februari 2015

Mochilatas, de stand na week 7

Het is weer Mochila Tuesday op mijn Facebookpagina Wendy's Mhaaksels en dat betekent een update van de vorderingen van mijn allereerste Mochilatas. Ik heb jullie hier niet wekelijks de vorderingen laten zien, hoog tijd voor een update ook hier dus :)
Het eind is in zicht... Nou ja van de tas zelf dan😊 Deze week was het laatste echte grote patroondeel van de tas. 



Komende week komen de 'knoopsgaten' erin waar het koord voor de sluiting doorheen komt en de laatste afwerkrand komt erop.

Dan moet er nog een (heel lang ;p ) koord geknoopt of evt gehaakt worden voor door de bewuste knoopsgaten zodat de tas dicht kan. Wel zo handig haha. 
En ik ben er nog steeds niet uit wat ik met de band ga doen.... Uitdagingen genoeg dus nog ;)

Van het eindresultaat volgt uiteraard zeker een foto tzt :D

Xoxo
Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten