woensdag 4 februari 2015

Leuke give-away bij Made by MG

En dan kom je al surfend op het wereldwijde web op het blog van Made by MG een hele schattige Mochila tas tegen, van een kussende Mickey en Mini Mouse in vintage stijl, echt wauw! Het patroon blijkt een give-away te zijn dus die wil ik uiteraard niemand onthouden :) Succes met meedoen, dit is de link naar de post:
http://madebymg.blogspot.nl/2015/01/vintage-love-en-give-away.html?showComment=1423051587192
En die staartjes..... <3 
Te lief gewoon deze, I'm in love ;)

Trouwens....
Soms zie ik zo mooi staan klik HIER en dan klik je dus op dat hier en dan ben je daar al op dat blog. Maar ik heb echt géén idee hoe dat moet.... Ik zoek me suf naar hoe ik dat voor elkaar kan krijgen. Of hoe ik deze give-away bijvoorbeeld zo mooi aan de zijkant van mijn eigen blog kan zetten met een fotootje, dat zie ik ook wel eens, en dan met een link.... Dus mocht je tips hebben dan hoor ik ze graag ;) 

Fijne dag allemaal,
Wendy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten