dinsdag 24 februari 2015

Begin van een nieuwe Mochilatas

Omdat het zooooo leuk is om te doen :D Het begin van mijn tweede tas. Deze keer in hele andere kleuren. 

Ennnnn omdat het Mochila-Tuesday is bij Wendy's Mhaaksels natuurlijk ;)

In de facebookgroep Mochila Haken NL is er vorige week maandag gestart met een eerste CAL (crochet along). Hierbij wordt iedere week een deel van een patroon gegeven die je haakt en waarvan je je foto laat zien. Erg leuk om te zien hoe iedereen van een zelfde patroon haar eigen tas maakt in hele eigen kleurtjes en met een eigen draai er aan. Inmiddels staat ook het tweede deel van het patroon er al op. De beheersters van deze groep zijn erg enthousiast en helpen iedereen graag op weg, superleuk dus.



Mijn bodem haalde ik weer uit omdat ie bol ging staan... Ben blij dat ik dat toch gedaan heb! Op naar week 2...

3 opmerkingen:

  1. Een goed begin. Op naar een prachtig vervolg.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, ik haakte vorige zomer een mochila tas, naar het patroon van de eerder opgedoekte Fb groep! Veel succes ermee!
    Groetjes Sofie, ik ga je blog volgen via bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sofie, leuk dat je mij gaat volgen, ik zag je ook al op Facebook ;) leuk! En die tas uit de opgedoekte groep heb ik idd ook gemaakt, laatst pas, ik moet alleen de band daarvoor nog, die ben ik aan het weven. Zoveel leuke dingen te doen haha tijd tekort ;)

      Verwijderen