vrijdag 16 maart 2018

Zonnig voetenkrukje / Sunny footstool



Tadaaaa! Hier is ie, mijn nieuwste ontwerp: een zonnig gehaakt voetenkrukje in dezelfde mooie kleur okergeel als het okergele gehaakte woonkussen (klik hier) dat ik eerder ontwierp en mhaakte. Wauw, ik ben nog steeds een beetje overdonderd door de hoeveelheid hartjes en lieve reacties op het stoere woonkussen op alle social media. Superbedankt allemaal, geweldig leuk en lief, ik lees de reacties allemaal steeds met enorm veel plezier. Ik vond het zo leuk om te doen dat al snel het idee ontstond om ook een bijpassend gehaakt voetenkrukje erbij te ontwerpen. De gehaakte woonaccessoires staan ontzettend gezellig in huis, knus en warm tegelijk!
Let me introduce you my latest crochet design: a sunny crocheted footstool in the same beautiful colour yellow ochre as the crocheted home custhion (click here) which I designed.
Wow, I'm still a little bit flabbergasted by all the hearts and lovely words you all said, I love reading them. I really loved designing and crocheting the cushion and almost immediately the idea of a matching footstool popped up. The crocheted home accessories make our home a warm and cosy place to stay!

Fijn weekend allemaal!
Enjoy your weekend!

Patroon / Pattern : design by me
Garen / Yarn: Drops Cotton Merino
Haaknaald / Crochet needle: 6 mm

12 opmerkingen:

  1. Erg leuk,zowel het krukje als het kussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden, staat vast heel gezellig :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Anita, het staat inderdaad heel gezellig. Warm en knus, fijn thuis komen met dit koude weer haha ik pak er maar weer fijn een haakwerkje bij ;) Fijne zondagmiddag nog! xxx

      Verwijderen
  3. Zo ben ik nog geen krukje tegen gekomen. Heel gaaf met dit patroon en prachtige kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi.Is hier ook een patroon van te koop?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ria, leuk om te horen! Binnenkort komt er meer nieuws over het patroontje. Hou mijn blog de komende weken maar in de gaten hoor ;) Fijne zondagmiddag.

      Verwijderen
    2. Zal ik zeker doen! Gr. Ria

      Verwijderen
  5. Zowel het kussen als deze kruk vind ik erg mooi, de kleur en de ster zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fantastisch mooi, zowel het woonkussen als het krukje!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Al weer zo’n prachtige creatie. Dit biedt inspiratie voor mijn poef in de kamer.

    BeantwoordenVerwijderen