woensdag 22 november 2017

Eland / Deer




Vandaag is onze lieve dochter jarig. En ieder jaar krijgt ze, naast de gekochte cadeautjes, een door mij zelfgemaakt cadeau. Ze heeft inmiddels dus al een aardige verzameling door mij zelfgemaakte cadeaus en ik vind het mooi te zien hoe dierbaar die voor haar zijn en hoe zuinig ze er op is. Onze dochter is dol op kerst, kerstversieringen, 'foute' kersttruien, kerstfilms, kerstmuziek en ga zo maar door. Toen ik vorige week het haakpatroontje van dit schattige elandje voorbij zag komen, wist ik gelijk dat dit het zelfgemaakte verjaardagscadeautje moest gaan worden wat ik dit jaar voor haar zou maken. En toen zij gisteravond al in haar 'foute' kersttrui met afbeelding van Rudolph erop beneden kwam, wist ik dat ik niet beter had kunnen kiezen hahaha.
Is het geen schatje? Ik ben echt wel verliefd op dit schattige gehaakte elandje en onze dochter was dat ook gelijk toen ze hem vanmorgen uitpakte. Ze kan lekker vroeg beginnen met de kerstdecoraties op haar kamer dit jaar zo ;)
Today it's our daughters birthday. And every year she gets, besides presents we buy for her, a handmade present by me. Our daughter love Christmas, Christmas decoration, Christmas music, Christmas movies, etc. So when I saw the crochetpattern of this lovely deer, I knew immediately I'd make this for her birthday. And when she came down the stairs yesterday evening wearing her 'bad' Christmas sweater with Rudolph on it, I knew I couldn't have made a better choice ;)
Isn't this crochet holiday deer adorable? I'm a little bit in love with this little fellow and I believe our daughter was too when she unwrapped him this morning ;) She can start decorating her room for Christmas early this year ;)


Patroon (KLIK HIER) / Pattern (CLICK HERE): Spin a Yarn Crochet


Fijne dag lieve volgers!
Liefs,
Wendy

20 opmerkingen:

  1. oooh tof ! ik ben hem ook aan het haken, ik kon er niet aan weerstaan... proficiat aan dochterlief !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohhh... wat is ie leuk zeg!!!! Ik kan me heel goed voorstellen dat ze er erg blij mee was! Zou ik ook zijn! Van harte gefeliciteerd en een fijne dag vandaag!
    Liefs, Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Smelt wat een leukerd is dat! Ik ga eens kijken of ik dat ook kan....Enne gefeliciteerd! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, dat rendier! Een fijne verjaardag voor haar,
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je dochter, goede smaak heeft ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat schattig ...heb je heel mooi gehaakt
    gefeliciteerd met je dochter
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd. En wat leuk dat jij zo goed wist wat ze wilde. Het is een leukerd. Fijn dat de spulletjes zo gekoesterd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter en wat een leuk cadeau heb je gemaakt, echt fantastisch leuk! Bedankt voor de link!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dikke proficiat voor de dochter en natuurlijk voor de mama die altijd super leuke creaties maakt!
    Het eland is heel knap gedaan! Mooi patroon.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkige verjaardag voor je dochter!! Mijn dochter is ook een kerstfan, ze kocht gisteren zelfs kerstoorbelletjes :-)
    Je elandje is héél mooi en wat fijn dat ze er zo blij mee is!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Op Instagram dacht ik dat ik gek aan het worden was; zo zag ik hem ‘in de maak’ bij Carla en ineens was hij klaar bij jou! Heel grappig om te zien :-))
    Hij is ook wel heel erg leuk, zeker met de achterliggende ‘foute kersttrui-gedachte’. En wat ontzettend lief dat je dochter je maaksels zo koestert. Zo ik ook doen, maar je hoort ook wel eens anders, helaas.
    Hoop dat jullie een gezellig verjaardagsfeest hadden!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh wat enig! Die heb ik net afgelopen week op mijn lijst gezet om te maken voor mijn dochter. Zij is Zweden-fan.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is die prachtig, daar zal ze vast heel blij mee zijn. Je bent ook al een vroege in de Kerst sferen.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah😍, smelt!!!
    Ik ben verliefd!!
    Ik kan geen patroon lezen in het Engels, zo jammer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooierd is dat.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dag Wendy, het patroon is in het Engels, heb je toevallig ook een Nederlandse versie ervan ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon is inderdaad in het Engels, ik heb geen Nederlandse versie van dit patroon, dat zou ik ook niet zomaar zonder toestemming van een ontwerpster mogen doen. Maar misschien kun je het met een vertaalschema erbij proberen te haken? Er zijn wel hele uitgebreide schema's te vinden.

      Verwijderen
  17. Ooh die is schattig! :D
    Leuk om zo cadeau te geven.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen