dinsdag 12 september 2017

Nieuw haakproject / New crochethproject




Nadat ik een flinke keuze had gemaakt over mijn Sophie's Universe (KLIK HIER) vond ik dat ik wel een nieuw haakproject mag starten. Een deken moest het gaan worden. Ik vond nog zoveel bollen op zolder. En precies op dat moment zag ik via Freubelweb een geweldig patroon voorbij komen! Toeval bestaat niet ;) Het is een heerlijk patroon deze gehaakte zigzagdeken, lekker haakproject voor de herfstavonden en tijdens het netflixen.


After my big choice about my Sophíe's Universe (CLICK HERE) I thought I'm allowed to start a new crochetproject now ;) A crochet blanket again, that's for sure. At that time I saw a beautiful crochetpattern at Freubelweb. No coincidence ;) It's a great pattern this crochet zigzag crochet blanket, it's a lovely crochetproject for autumn evenings and during netflix.


Liefs,
Wendy

9 opmerkingen:

  1. Datis ok wel eens lekker dan zo'n ingewikkeld patroon.. Veel haak plezier.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, die is leuk! Veel plezier met het m/haken!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit word een heerlijke deken! En die bloemen heb ik ook op tafel staan. :-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijkheid!!
    Heerlijk zo'n Herfst project.
    Maar euh.....haken en Netflix kijken, hoe doe je dat toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk als dat zo mooi samenvalt. Ik vind hem nu al mooi worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, mooi, mooi!!! Heel leuke foto ook, met de bloemen erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi patroon! Dat haakt vast heerlijk weg.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zo'n zigzag patroon, dat wordt een fijn werkje in herfstige avondjes.

    BeantwoordenVerwijderen