zaterdag 29 juli 2017

Freeform haken / freeform crochet







Hij is af! Mijn allereerste freeformproject ever!
Finished! My first freeformproject ever!



Het was superleuk om te doen en best een uitdaging om alle patches aan elkaar te maken.
It was so much fun working on this project and also very hard to make al patches fit together.


Twee weken geleden volgde ik een haakworkshop freeform haken van José Dammers bij De Haakfabriek. We maakten verschillende patches met diverse haaksteken. Die dienen nu als voorbeeld.
Het was een zeer leerzame dag en José is echt een heel lieve en geduldige lerares. Chantel van De Haakfabriek verzorgde een heerlijke lunch, het was mooi weer dus we konden heerlijk buiten lunchen. Echt een topdag en echt een aanrader!
Two weeks ago I followed a workshop freeform crochet by José Dammers at De Haakfabriek. I learned a lot this day and José is very lovely and patient teacher. Chantel from the De Haakfabriek made a great lunch for us and the weather was so beautiful we could enjoy our lunch in the garden. It was a lovely day and I can recommend it to everyone!


Mijn krukje is gemaakt met Scheepjes Softfun Denim en ik haakte met haaknaald 3 mm.
De Softfun haakt heerlijk en voelt fijn aan.
My footstool is made of Scheepjes Softfun Denim and I used croched hook 3 mm.

Fijne weekend.
Enjoy your weekend.
XoXo
Wendy



4 opmerkingen:

  1. Het lijkt me een superleuk dagje haken en het krukje is prachtig geworden, mooie bloemen met verschillende haaktechnieken.
    gr. Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk project. En een hele mooie kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaw, heel mooi!! De meeste freeform vind ik echt overdreven druk, maar dit krukje is prachtig geworden!! In combinatie met de streepjes en het feit dat je niet al te veel kleurtjes door mekaar hebt gebruikt, vind ik het echt geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi pronkstuk is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen