zaterdag 3 september 2016

Scheepjescal week 12

Inmiddels al geruime tijd af, week 12 van de Scheepjescal 2016 Last Dance on the Beach, maar nog niet hier over geschreven. Week 12 was de laatste week van de blokken. Ik haakte de golfjes met haaknaald nr 4,5mm. Een erg leuk patroon om te haken en qua haakpatroon ook zeer passend in de deken met die leuke golfjes. De blokken haken heerlijk weg! 

I finished week 12 of Scheepjescal 2016 Last dance on the Beach a while ago. I didn't blog about it yet. Week 12 was the last week of the crochet blocks. I used crochethook no 4,5 mm. The pattern is very lovely to crochet. Beautiful waves for this blanket. 


Liefs, 
Wendy 

9 opmerkingen:

  1. Dat is een behoorlijke stapel :) Nu aan elkaar maken!
    Het kan niet anders of het eindresultaat gaat prachtig worden :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat wordt een prachtige deken...
    nog een fijn weekend
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet nog 3 weken maar kan me er niet toe zetten. :-(( Die van jou zijn prachtig. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige vierkantjes van week 12. Door jouw hele stapel vierkantjes zie je pas goed hoeveel haakwerk het was voor deze deken. Ik vind jouw kleur echt mooi.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil je graag een compliment geven voor jouw leuke blog en mooie creaties. Kijk daarvoor even op mijn blog:http://www.bitofcolor.nl/2016/09/one-lovely-blog-award.html (zonder verplichting, hoor).

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  5. Het golfjes patroon is erg leuk, je hebt al een hele stapel.
    Jammer dat ik dit blok niet kon gebruiken voor m'n kussen, maar ja, je moet een keuze maken.
    Ben reuze benieuwd hoe het er uit gaat zien.
    Groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Het lijkt mij echt een heel gedoe om alle blokken even groot te krijgen. Echt heel mooi, zo'n deken in één kleur met allerlei verschillende steken.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen