woensdag 3 augustus 2016

Handlettering


Nog een hobby van me... Handletteren. Handgeschreven teksten blijven toch echt prachtig in mijn ogen.

Another hobby of me.... Handlettering. 
Handwriting is so precious in my opinion. 

De laatste weken is er weinig gelegenheid geweest om creatief bezig te zijn. Dat geeft niet, dat komt wel weer. Op de spaarzame momenten maakte ik deze handgeschreven tekst. De tekst zelf komt van internet. Ik paste het naar mijn smaak aan. Handletteren is zeer rustgevend.
Gemaakt voor een heel liefdevol, warm en mij zeer dierbaar gezin ❤️

I wasn't able to be creative a lot lately. It doesn't matter, there are more important things to do right now. I made this handwritten text in the meantime. Text is from Internet, I adjusted it. Handlettering is such a calming thing to do. 
I made this for a lovely, warmest and very precious family ❤️

XXX
Wendy 


10 opmerkingen:

  1. Mooie letters heb je gemaakt, zo leuk dat de tekst zelfgeschreven is.
    gr. Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er mooi en professioneel uit!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, maar volgens mij niet zo makkelijk als het lijkt. Ik had op Pinterest gekeken voordat ik op mijn schoolbord ging schrijven, eerst op papier geoefend en toen viel het toch wel mee :) Mooie tekst, leuk als je daar iemand blij mee kunt maken. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat staat ook nog op mijn bucketlist, ben alleen niet zo'n tekentablet. Maar jou Hand letteren ziet er goed uit.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is ook een oefening in geduld ;-)
    Mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat mooi gedaanWendy!
    Ik heb ook al eens een poging gedaan maar ging mij niet zo goed af...
    Groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen