vrijdag 25 september 2015

Katjes

 

Deze twee lieve katjes maakte ik naar mijn eigen gratis patroon van Kater Gijs. Het waren cadeautjes, deze keer met een echte Wendy's Mhaaksels knoop ;) Ik maakte van mijn eigen patroon van Kater Gijs deze keer poesjes uitvoeringen. Inmiddels zijn ze beide poesjes naar een nieuw adres verhuisd.

Wil je ook zo'n katje als sleutelhanger of als tashanger haken? Het gratis patroon plaatste ik op 1 mei jl. al op mijn blog maar vandaag herplaatste ik het bericht met het gratis patroon als PDF bestand. Ik weet nu eindelijk hoe dat moet, weer een stapje verder in blogland ;) Je vindt het pdf bestand HIER op mijn blog. Veel haakplezier! 

Liefs,
Wendy 

9 opmerkingen:

  1. Leuk Wendy! En wat een super lieve reactie van neef T!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattige katjes...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben meer een hondenmens maar deze katjes zijn wel erg schattig.
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb ik ook nog nooit gedaan, met zo'n PDF-bestand...
    Goed van je!
    Ik ben wel heel dol op katjes dus ik vind deze geweldig!
    En zo tof dat je je eigen knoopjes kon gebruiken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige poesjes. Ik ben weg van poesen én van sleutelhangers. Jouw eigen knoop maakt ze helemaal speciaal.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze schattig. Leuk met een eigen knoop erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn zo leuk! En lekker eigenwijs met die knoop op het buikje...
    Dankjewel voor het patroon, ik ga het even pinnen!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gedaan!! Ik heb je blog even in mijn blog-lijst gezet, zo kan ik je beter volgen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen