vrijdag 24 juli 2015

Proefhaken nieuw boek


Ik mocht deze papa pinguïn met zoon haken. Proefhaken welteverstaan :) Ik vind ze zooooo leuk ❤️ Dolblij was ik toen ik gevraagd werd of ik wilde proefhaken voor het nieuwe boek "Babydieren Haken" van Amigurumipatterns.net en toen ik het ontwerp zag van het patroon dat ik mocht gaan proefhaken was ik op slag verliefd. 

Het boek komt in oktober 2015 uit, dus nog even geduld. Ik heb ook al een paar andere ontwerpen gezien maar het wordt weer een echte musthave op haakboek-gebied ;) Het boek wordt gevuld met allemaal amigurumi papa's of mama's met hun kroost. Superleuk dus! Ik zie al weer vele mogelijkheden voor (kraam)cadeautjes haken. 
 
Ik heb dit patroon gehaakt op haaknaald 3,5 mm, met Creative Cotton Aran. Het is een superleuk patroon om te haken en een echte aanrader. Natuurlijk ben ik me nu al aan het verheugen op de rest van het boek ;)
 
Fijn weekend allemaal.
Liefs, Wendy
 

21 opmerkingen:

  1. Superschattig die pinguïn! En wow, zo fijn dat je mag proefhaken!
    Inderdaad perfect als cadeautje voor een baby/mama/papa.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me voorstellen dat je dolblij was. En vereerd!
    Ze zijn erg leuk. Goed gedaan!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh...die zijn cute!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat geloof ik! Ze zijn super lief :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een eer dat je dat mag doen. Ze zijn super leuk, toch weer anders dan de pinguïns die in eerdere boekjes stonden. Zo leuk met die kinderwagen erbij.
    Dat worden zeker mooie kraamcadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je mag proefhaken. Ziet er alvast veelbelovend uit :-)

    Fijn weekend, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat zijn ze lief!!! Heel leuk dat je mocht proefhaken. Je maakt me wel nieuwsgierig naar het boek ;-)
    Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er inderdaad fantastisch uit! Leuk zeg, om zo vast een patroon uit te mogen proberen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zeg om proef te haken voor een nieuw boek.
    Het ziet er veelbelovend uit.
    Groetjes en een fijn weekend.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt schattig! En wat haak jij netjes!!!
    Ik kan me voorstellen dat je al uitkijkt naar de rest van het boek.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat leuk om te mogen proefhaken. Schattig is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wat een schatje. En leuk dat je deze mocht proefhaken. Leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bofkont;-) Lijkt me ook wel spannend, mooi gehaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zien ze er schattig uit. Mooi gemaakt hoor.
    Ook een fijn weekend, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi... echt schitterend...
    Ik kijk al met jou uit naar het nieuwe boek van amigurumipatterns...
    Benieuwd naar de andere ouders & hun kroost...
    grtjs
    Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk dat je dit mag doen, ben benieuwd naar het boek, groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Grappige pinquïn met zoontje. Ik ben nieuwsgierig naar de ander patronen in dit boek.
    Leuk dat ze je gevraagd hebben om proef te haken. En dan heb je ook al een blik mogen werpen op de andere patronen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk zeg dat je gevraagd bent, een hele eer lijkt me ;-)
    De pinguïns zijn super schattig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is leuk dat je daar voor gevraagd bent! Ze zijn ook erg schattig trouwens.
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Och wat leuk en schattig.... papa pinguïn en zoontje!!
    Ben benieuwd naar het boek.
    Groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen