zaterdag 6 juli 2013

Kaartje en cadeautasje voor een lieve jarige

Vandeweek heb ik dit kaartje en cadeautasje gemaakt voor het jarige vriendinnetje van mijn dochter. Eerst heb ik papier mooi bestempeld en daarna ben ik aan de slag gegaan om het cadeautasje te maken. De bedoeling was dat er een mascara in zou komen, dus na het stempelfeestje een beetje meten, snijden, vouwen en plakken en voilà! Natuurlijk moest er ook een leuke bijpassende kaart bijkomen, want tsja dat hoort natuurlijk wel echt bij jarig zijn vind ik altijd.... Ik bedoel, een whatsappje, bericht op Facebook, een mailtje of wat dan ook is óók allemaal héél erg leuk ;-) Maar een echte kaart krijgen, daar geniet ik toch altijd ook wel heeeeel erg van hoor! Jullie?! En als ie dan ook nog zelfgemaakt is vind ik dat zelf in ieder geval extra leuk ;-)



De meeste spulletjes die ik heb gebruikt voor deze creaties zijn van Stampin' Up, misschien ken je dat al wel? Je bestelt dit bij een demonstrator, ik heb mijn spulletjes bij Stampin Paper & Cards vandaan, je kunt haar vinden op Facebook! Neem gerust eens een kijkje, het is echt de moeite waard! 

Dochterlief was in ieder geval supertrots om dit zo te mogen geven samen met nog een ander leuk cadeautje en vriendinnetje was er erg blij mee hoorde ik, dus iedereen weer blij haha.

Ik hoop dat jullie allemaal lekker genieten van t mooie weer, van mij mag t zo blijven voorlopig ;-)

Fijne zaterdag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten