zondag 20 mei 2018

Zwangerschapsverlof / Maternity leave








Zwangerschapsverlof.... oh niet de mijne hoor ;)
Mijn vaste fysiotherapeute gaat met zwangerschapsverlof. En wat ziet ze er goed uit, prachtig zwanger is ze, zo leuk om wekelijks te zien. Sinds jaren heb ik naast behandelingen ook fysio fitness, onder andere op maandag met een vast groepje. Aangezien het morgen 2e Pinksterdag is en wij daardoor afgelopen maandag onze laatste keer met haar mochten sporten voordat ze met zwangerschapsverlof gaat, gaven wij haar een zelfgemaakt cadeautje voor de baby, in overleg met de anderen uit ons groepje maakte ik een lappenpop uit het boek lappenpoppen haken deel 2. Het werd het minihondje, zo schattig als lappenpopje.


Maternity leave.... ohw not mine by the way ;)
My physical therapist is going on maternity leave. And she looks so good, beautiful pregnant belly, so lovely to see weekly. For years now I've also physical fitness, besides the threatments, and at Monday's we've our little training group together for years now. As it is Whit Monday tomorrow, we had our last work out last Monday together before her maternity leave. We gave her a handmade gift for the baby. We decided together I'll make a safetyblanket for her.





Naast haken en ander breien (en nog veel meer hobby's trouwens) stempel ik ook al jaren. Al doe ik dit de laatste jaren wel minder. De laatste tijd komt het er niet zo van. Jammer, want het is zo leuk om te doen.
Dus bedacht ik dat het wel erg leuk zou zijn om er een toepasselijk cadeaulabel voor zwangerschapsverlof bij te maken. Juist voor zoiets vind ik dat altijd erg leuk. Zo heerlijk om tussen al mijn knutselspullen de juiste stempels, kleuren en spulletjes te zoeken.
Besides crochet and knitting (and so much other hobbies by the way) I also love papercrafting and stamping. Last years I wasn't able to do this as much as I would've wanted. Unfortunatly, because it is so much fun to do.
So I thought this is a great opportunity to craft a lovely tag for maternity leave. I love searching between all my craftstuff for the right colours and stamps. 


Volgende keer zal ik jullie laten zien waar ik verder nog mee bezig ben.
Next time I'll show you my projects I'm working on right now.


Fijne dag allemaal en tot snel.
Enjoy your day and see you soon.


XOXO






5 opmerkingen:

  1. Een schattig hondje in een leuke en zorgvuldig gemaakte verpakking, daar zal ze erg blij mee geweest zijn. Zelfgemaakte cadeautjes zijn toch altijd speciaal vind ik. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief dat je zo meeleeft! Ik ben zeker dat ze blij gaat zijn hiermee! Mooi gedaan, zowel het label als het knuffeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverd is dit geworden.
    Zo leuk om zelf kadootjes te maken.
    En al helemaal als je ze dan zo mooi verpakt.
    Echt een lief pakje zo.
    Ben benieuwd wast jer nog meer aan hetg doen bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief toepasselijk cadeautje. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief en mooi cadeautje, dat wordt zeker gewaardeerd door de a.s. moeder!

    BeantwoordenVerwijderen