dinsdag 16 januari 2018

Surprise

Sinterklaas vieren.... Pakjes onder de Kerstboom..... Of je viert gewoon SinterKerstEnNieuw!
Wij vieren sinds een aantal jaren Sinterklaas met lieve vrienden van ons. Heel gezellig, ontstaan  met het idee van een cadeautje van ik geloof 1 of 2 euro en het ging vooral om het gedicht en de welbekende Sinterklaas surprise en natuurlijk de gezelligheid. Wat lekkers erbij, samen eten, vaak nog een filmpje met z'n allen. Inmiddels hebben de kinderen van onze vrienden ook 'aanhang' en doen ook gezellig mee. Alleen lukte het dit jaar door omstandigheden niet om het met Sinterklaas te vieren. De lootjes waren echt al wel op tijd getrokken, de plannen en een datum lagen er ook al. Maar we moesten het verzetten en uiteindelijk vierden we afgelopen zondag met z'n allen SinterKerstEnNieuw ;)
Dit jaar mocht ik voor mijn vriendin aan de slag. Zij heeft sinds een aantal jaren een ezel geadopteerd. Zo leuk! Die staat natuurlijk niet bij huis en ook niet heel dichtbij dus ze ziet hem niet iedere dag. Zo ontstond het idee om maar een grappig exemplaar voor aan de wand te haken en zo werd mijn Surprise omgetoverd tot een SurprEzel ;)


Voor mij was het voor het eerst om een gehaakte surprise te maken. Eigenlijk is het nu een extra cadeau erbij en dat maakt het wel leuk, zo heb je er nog langer wat aan.



Er waren nog meer gave surprises. Ik laat er een paar zien, ik heb namelijk niet overal goede foto's van helaas. Maar dan heb je misschien alvast inspiratie voor de komende Sinterklaas of wie weet vier je net als wij ook nog wel een verlate SinterKerstEnNieuw en kun je nog wel wat inspiratie gebruiken.


Deze gouden voetbalschoen trofee surprise kreeg mijn vriend, gemaakt door de vriend van de dochter van onze vrienden (ja, volgen jullie het nog? haha).


Deze mega chocoladeletter surprise kreeg de dochter van onze vrienden van haar vader, zondagochtend nog 'even' gemaakt! haha hoe knap is dat als je dat kunt op het laatste moment!


Zelf kreeg ik een mega bol wol met een haaknaald als surprise! Helaas moest ik de bol kapot knippen dus heb ik er geen foto meer van. Mijn dochter had dit voor mij gemaakt en ze had geweldige cadeau's gekocht.

11 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy
    Wat lijkt me dat super gezellig om al die feestdagen in één te vieren met z'n allen. Hier lukt dat nog niet vanwege gelovigen in de echt Sint :-)
    Maar super gave surprises zijn er gemaakt, en die ezel ook zo leuk, je hebt er echt tijd en moeite in gestonken en zal dan ook zeker gewaardeerd zijn.
    Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! De SurprEzel vind ik helemaal super!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om in de saaie januarimaand SinterKerstEnNieuw te vieren. Jouw suprEzel is echt gaaf. En ook de andere surprises mogen er wezen. Het was zondag vast een gezellige feestdag.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee om drie feesten in één te vieren.
    De SurprEzel is prachtig, wat een mooi cadeau!♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke dingen hebben jullie gemaakt.
    Die ezel....ah, die is leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie surprise! Bij ons was het dit jaar ook SinterKerstenNieuw. :-) We vierden het vlak voor de jaarwisseling,
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die ezel is geweldig leuk!!! Klinkt allemaal heel gezellig, jullie feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie ezel. Toch wel gaaf he al die surprises en of het nu met Sint is of met kerst of er tussen in het blijft leuk.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is toch nog een geslaagd feest geworden. Wat een leuke ezel is dat geworden. Zo knap dat surprises maken. Is niks voor mij. Ik zou me suf peinzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Desde Argentina estoy visitando su blog y veo trabajos muy bellos.
    Saludos afectuosos

    BeantwoordenVerwijderen