dinsdag 24 oktober 2017

Schattig varkentje / Cute piglet





Dit schattige varkentje heet Zonhilde! Het is een haakpatroon van Lilleliis en komt in het nieuwe boek Betoverende Amigurumi Knuffels van Amigurumipatterns.net Ik mocht Zonhilde proefhaken en het was een feestje kan ik je zeggen, wat een leuk patroon om te haken. Dat belooft veel voor het nieuwe boek, dat vol komt te staan met haakpatronen van Lilleliis en ik verheug me echt nu al op de dag dat het nieuwe haakboek uit gaat komen.
I tested the crochet pattern by Lilleliis of this cute piglet for the new Dutch crochetbook by Amigurumipatterns.net It was so much fun testing this crochet pattern. This pattern promiss to be a wonderful and lovely new book, completly filled with crochet patterns by Lilleliis and I can hardly wait till the release date ;)


Liefs,
Wendy

9 opmerkingen:

  1. Wat een schatje, ze is echt betoverend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk als je mag proefhaken. Het is beslist het mooiste varkentje dat ik al gezien heb, gehaakt dan toch :-)). Vooral de snuit vind ik super mooi. Benieuwd naar het boek.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een heel schattig varkentje !!! en ook heel
    mooi gehaakt ...heel veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje. Ze maakt zulke mooie beesten. Ze zijn net anders dan van een ander. Knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je proefhaaksel is goed gelukt zeg!
    Erg leuk.

    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen