woensdag 24 mei 2017

Beer Tessy / Bear Tessy

Is het echt al weer zoooo lang geleden dat ik iets plaatste? Jeetje.... Het is niet zo dat ik niks gedaan heb, echt niet. Maar het was hier vooral heel hectisch. Eigenlijk al heel lang.... En ja, eerlijk is eerlijk, dan schiet bij mij mijn eigen blog er als eerste bij in. Op mijn Instagram account (KLIK) is dan een foto snel geplaasts terwijl ik voor mijn blog echt achter de computer moet. Dat is voor mij toch even een verschil. But anyway.... In de tussentijd heb ik meerder projecten gemaakt! En ook mogen proefhaken, want ook dat gaat (gelukkig) gewoon door. Niet alle projecten kan ik laten zien, sommige patronen liggen nog bij ontwerpers die daar nog weer mee aan de slag gaan voordat het patroon online komt, maar dat wordt zeker nog vervolgd. Echt, dat beloof ik bij deze ;)
Really, is it such a long time ago? Wow! It isn't I didn't do anything, believe me ;) But there is so much going on in my life, for such a long time now.... And, frankly, blogging is the first thing I skip. On my Instagramaccount (CLICK) I can post my pics faster by using my Phone, by blogging I always need to use my computer. It really makes a big difference to me. But anyway... In the meantime I made several projects! And I was also honored to test several lovely patterns, so that continues too and it makes me so happy to do. I can't  show you evething yet, some patterns are back at the designers to worked out in detail before they are for sale, but it will be continued on my blog too, I promiss ;)




Het haakpatroon voor dit schattige beertje mocht ik proefhaken voor Ami Fan. Het gratis haakpatroon vindt je via haar Ravelry pagina (KLIK).
I was honored to test the crochetpattern of this cute little bear for Ami Fan. You can find the free crochet pattern on her Ravelry page (CLICK).






Ik maakte er een schattige gehaakte tashanger van. Het staat zo lieffff! De leren sleutelhanger is te bestellen bij De Haakfabriek.(KLIK)
I made it on my bag. So cute, I love it!


Fijne dag allemaal. Tot snel (beloofd, echt! ;) )
Enjoy you day everybody. See you soon (promiss, really! ;) )
XOXO Wendy

4 opmerkingen:

  1. Wat een schatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja op instagram is het sneller om een foto te plaatsen. Maar leuk dat er toch weer een blogverhaaltje online staat. Wat leuk dat je mocht proefhaken! Het beertje is super schattig

    Lieve Groetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank voor je link naar mijn patroon. En voor het testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is leuk! En dat het bloggen er soms bij inschiet, dat heb ik ook hoor! Een blogberichtje is ook best wel wat werk.
    Fijne dag , Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen