donderdag 28 mei 2015

Wijnfles label, bottletag


Natuurlijk is het leuk om iemand welkom te heten in hun nieuwe huis met een flesje wijn. Alleen vind ik dat altijd zo saai in een cellofaantje zonder toevoegingen of in een zakje van de slijter.... Dat heeft iedereen immers al.

Dus bedacht ik dat ik er wel een, bij de gelegenheid passend, label bij kon maken. Een flessenlabel, ééntje die om de hals van de fles valt. 

En zo geschiedde... ;)
Ik ging aan de slag met karton, ponzen, stempels, inkt, een schaar en lijm. En tadaaaa, hier is het eindresultaat.

Het mooiste compliment is dan toch weer dat men niet in de gaten heeft dat dit zelfgemaakt is. Zo ook deze keer (en dat terwijl ik zelf eigenlijk nooit 100% tevreden ben...).

Of course it's alwsys nice to welcome someone in their new home with a bottle of wine. But I think it's a little bit dull to give the bottle in a simple bag of the liquor store. Everybody does it already ;)

So I thought I could make a tag myself, fitting to the occasion. A bottle-tag, which fits through the bottleneck.

And so it happened... ;)
I took some craftpaper, punches, stamps, ink, a pair of scissors and glue.
And tadaaaa, here's the result.

The most beautiful compliment is when people doesn't notice the tag is handmade. Also this time (while I'm never 100% happy with my work myself actually...)

XOXO 
Wendy




17 opmerkingen:

  1. mooi gedaan, leuk geworden. Ah een medeperfectionista. Leren om ook met minder dan (je eigen) 100% genoegen te nemen haha. Is mij ook nog steeds niet gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel ;)
      Inderdaad wat je zegt 'mijn eigen' 100%.... Die ligt waarschijnlijk al op 150 zo niet hoger dus misschien moet ik toch ergens iets gaan bijstellen ;) Maarrrr goed nieuws, we zijn ons er iig al van bewust, dat is toch ook al heel wat :D

      Verwijderen
  2. Mooi gemaakt hoor! En super leuk om te krijgen!

    Groetjes Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een zeer leuk idee ! Heel mooi gedaan trouwens.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Tinne, ik vond het erg leuk om te maken en ga er vast meer maken ;)

      Verwijderen
  4. Ziet er leuk uit, je hebt gelijk, leuker als zo'n standaard zakje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Anita! Ja toch, dat dacht ik dus ook en heb inmiddels nog wat leuke ideetjes dus wordt tzt vervolgt ;D

      Verwijderen
  5. Thanks! Ik vind het zelf ook altijd leuk om iets zelfgemaakts te krijgen dus soms twijfel ik dan weer of anderen dat ook wel leuk zullen vinden ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er zeker heel mooi uit en maakt het veel leuker om te geven!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gemaakt! Dat geeft de fles écht iets extra's. Je bent ook wel van alle markten thuis hè :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel creatief.
    Hoe leuk om te horen dat mensen niet doorhebben dat je het zelf gemaakt hebt. Heb je dan niet de neiging om dat toch te vertellen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een superleuk & creatief idee!!
    Zo ziet een fles wijn er veel gezelliger uit!
    groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjulliewel allemaal! Zo lief al die complimentjes ❤️
    Xxx Wendy

    BeantwoordenVerwijderen