dinsdag 10 maart 2015

Mochilatas, week 3 van de CAL

Mochila-Tuesday.

Week 3 van de CAL heb ik klaar. Ik was weer eens aan het uithalen geslagen omdat het toch niet naar mijn zin was. Uithalen is 'the story of my Mochila chrochet life' zeg ik al hihi.



Ik volg het patroon niet exact hetzelfde. In de bodem haakte ik bijvoorbeeld niet het donkere randje om het wiebertje en het effen gedeelte haakte ik geheel blo en yu. 

Op naar week 4 van de CAL ;)

Fijne en zonnige dag allemaal!

XOXO 
Wendy

4 opmerkingen:

  1. De bodem ziet er prachtig uit. Even een vraag: over welke CAL heb jij het? Er zijn eer op dit moment zoveel en deze heb ik nog nergens gezien.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margaret,
    Dank voor je compliment ;)
    Het is de CAL1 uit de facebookgroep Mochila Haken NL. Een hele gezellige groep waar ze dus pas met deze CAL begonnen zijn.
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er al heel goed uit, veel succes verder!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Sofie ;) De tas 'groeit' inmiddels gestaag :D
      Groetjes, Wendy

      Verwijderen