zondag 1 januari 2017

My best nine of 2016


Gelukkig Nieuwjaar iedereen! Dat 2017 voor iedereen een gezond, mooi, fantastisch, creatief en inspirererend jaar mag worden. Dit waren op Wendy's Mhaaksels op instagram (klik hier) mijn 'beste 9', de foto's die mijn volgers op Insta het meest geliked hebben. Ik hoop jullie ook dit jaar weer hier op mijn blog of op Instagram te zien, bedankt voor al jullie likes en lieve woorden en reacties in het afgelopen jaar ❤
Happy New Year everyone! I wish you'll all have a healthy, beautiful, fantastic, creative and inspiring 2017! This was at Wendy's Mhaaksels at instagram (click here) my collection of my 'best 9', the pics my insta-followers liked the most. Hope to see you here or on Instagram again this year, thank you for your likes and kind words in 2016❤

XOXO
Wendy

7 opmerkingen:

  1. Vanaf deze kant wens ik je een creatief 2017!
    Toen ik de titel van je blogbericht las ging ik meteen bedenken wat ik mijn eigen 9 mooiste maaksels van 2016 vind. Maar je hebt ze gelukkig niet zelf hoeven kiezen maar dat hebben je volgers voor je gedaan.
    Het ziet er allemaal erg mooi en gezellig uit.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi!!!

    Gelukkig en gezond, maar zeker ook een creatief 2017 gewenst!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar gewenst! Wat een mooi overzicht. Mijn oog valt als eerste op de cactussen met lijstjes erbij, heel leuk!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook voor jou een gelukkig , gezond en een creatief
    nieuwjaar ..
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jou en je familie een gezond en gelukkig 2017. Creatief zit het al goed ;) wat een mooie bestofnine! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook de beste wensen voor 2016. En wat maakte je mooie dingen in 2016. Ik ben nu al nieuwsgierig wat we in 2017 te zien krijgen! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen