dinsdag 4 augustus 2015

Zelfgemaakte bonbons


Handbeschilderde, zelfgemaakte bonbons ;) Ik vind ze mooi geworden (en lekker haha) voor een eerste keer bonbons maken. 

We gingen naar een heel leuk chocolade en marsepein museum waar je allemaal prachtige werkstukken kunt bewonderen. Echt superleuk, van Maya de Bij 



tot Winnie de Pooh in 4 jaargetijden tafereel 



en van Barbiejurken en de jurk van Kate


tot echt de meest creatieve chocolade hoeden!




En nog heeeeeel veel meer. Te gek, echt.

Ik hield het bij bovenstaande 6 bonbons. Vriend- en dochterlief maakten een overheerlijke chocoladereep met allerlei lekkers erop en in, ook niet verkeerd dus ;) 

17 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat ze zo lekker smaken als dat ze eruit zien, mmm!
    Groetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ja eigenlijk wel he?! Maar ik kon ze toch niet weerstaan hoor hihi iedere dag mag ik er 1-tje van mezelf (en dat vind ik al best knap ;) )

      Verwijderen
  3. Dat ziet er allemaal smakelijk uit...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmmm, lijkt me nog niet zo makkelijk om te maken... Krijg meteen zin in chocola!
    Gelukkig stonden al die eetbare creaties in het museum achter glas, hihi, ik denk dat er anders al heel snel niks meer te zien was ;-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, Willy heeft zo te zien teveel chocolade gegeten?
    Hartstikke leuk! En je bonbons zien er verrukkelijk uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat is dat mooi gemaakt. Te mooi om allemaal op te eten. Knap dat ze dat zo kunnen maken. Waar kun je dat bezichtigen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het water loopt me in de mond :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi ... ziet er heel mooi uit maar zal ook wel heerlijk smaken, niet?

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk om je eigen chocola te maken, ze zien er heerlijk uit!!
    Ik ben er helemaal verslaafd aan.... knap dat jij er elke dag maar 1tje van neemt!!
    groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het was toch niet in Jacky en de chocoladefabriek ...hahaha ,want dan weet ik nog
    niet als je met zo mooie bonbons na huis mocht gaan ....waar was het museum ???

    lieve groetjes ...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha, ik dacht gehaakte bonbons te zien te krijgen. Maar dit kun je gewoon echt eten, cmmmmmmmmmmmmm. Ziet er mooi en lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk zeg. Ze houden het zeker wel koel daar, anders zou alle chocola smelten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi lekkers! Ik vind vooral Winny the Pooh geweldig!
    (En jou bonbons natuurlijk! ;-))) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bedankt voor je leuke reacties op mijn blog. Jij bent zelf ook een bezig bijtje zo te zien. De bonbons zien er heerlijk uit (zij de chocolade-verslaafde, haha) Dat wil ik ook ooit nog eens proberen te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk!! Ze zien er prachtig uit, jouw zelfgemaakte bonbons.

    BeantwoordenVerwijderen