donderdag 23 april 2015

Nieuw boek en mooie kleurtjes ;)


Wauuuuw! Ook bij mij ligt 'het' must-have boek voor de zomer in huis. Mijn bestelling van Creamijn werd vandaag al bezorgd, met ook nog een paar leuke presentjes erbij!
Dankjewel Jenny en Gerlise voor de goede en supersnelle service ;)
Voor de foto maakte ik een leuke fleurige selectie van het nieuwe garen van By Claire, tevens 1 van de schrijfsters van dit prachtige boek. Veel over het garen gezien en gelezen, hoog tijd om het zelf te gaan proberen ;)

Wowwww! The new 'must-have' book in Holland has also arrived my house today ;)
Thanks to Creamijn for the fast and good service and the little sweet presents.
For the photo I made a happy selection of the new By Claire yarn. I heard a lot about this yarn and I think it's time to test it by myself ;)

12 opmerkingen:

  1. Wat een gave kleurtjes! Ik ben benieuwd wat je daarmee gaat maken.

    groetjes,
    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er staan zoveel mooie projecten in het boek dat ik nog niet heb kunnen kiezen ;)
      Groetjes, Wendy

      Verwijderen
  2. Mooi die kleuren en dat boek is ook erg leuk.. Ben benieuwd wat je gaan haken van al dat moois....

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Dinah, ik ben ook verliefd op de kleurtjes en het boek is idd super! Zoveel moois, ik kan nog niet kiezen. Eerst wat dingetjes afmaken misschien haha
      Liefs, Wendy

      Verwijderen
  3. Leuke blogje , ik zag u via andere blogsters, zo werkt dat
    ik volg meestal blogjes die dezelfde hobby,s delen
    Bedankt voor het delen...liefs ☀️

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom op mijn blog ;)
      Leuk dat je mij via via hebt gevonden.
      Groetjes, Wendy

      Verwijderen
  4. Hoi Wendy,
    Ik kwam via via op jouw blog terecht, wat maak je leuke dingen zeg! Ik heb vorige week dit prachtige boek ook gekocht, weet niet waar ik moet beginnen zoveel leuke dingen staan er in!
    Ik ga je volgen ;)

    Groetjes Nienke
    nienkehaakt.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom op mijn blog Nienke, leuk dat je mijn volger bent geworden. Wat een leuk blog heb jij, ik ben dus ook jouw volger geworden.
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen